"zapomenuta cestina" pri instalaci v rh8

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Pondělí Listopad 25 14:50:39 CET 2002

On Mon, Nov 25, 2002 at 10:17:32AM +0100, jk wrote:
> mam takovy problem, nekolik dnu mi trvalo, nez jsem naisntaloval na jeden stroj vse, co jsem potreboval a nechce se mi zacinat znovu. zapomenl jsem totiz zapnout jako hlavni jazyk cestinu a ted mi nejde. daji se (podobne jako u debianu) pomoci nejakeho prikazu vygenerovat locales (u debianu je to dkpg-reconfigure locales) pro cestinu?
(Zkuste prosim zalamovat radky na <80 znaku.)
Snadno to nejde. Je potreba pridat cestinu do /etc/sysconfig/i18n
(cs_CZ:cs v SUPPORTED), pak se znovu prihlasit nebo jinak nacist
novou hodnotu SUPPORTED do environmentu, a preinstalovat vsechny balicky,
ktere chcete, aby mluvily cesky, vcetne glibc-common.
	Mirek