Flame: Metacity (upadek window manageru?)

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 25 16:28:29 CET 2002

On Mon, 2002-11-25 at 15:01, Petr Stehlik wrote:

> ja mu jeste zkusim napsat, ze to prece nemysli vazne - treba ho
> dostatecne vystrasim tim TOSem z roku 1985. V dobe gconfu je to stejne
> tak jednoradkova zmena ve zdrojaku, hadam. Prinejhorsim by se dalo
> Metacity forknout...
>
> Petr

napriek tomu ze je to free projekt temten metacity ma podporu a
alternativny mat nebude(redhat, suse, sun, ibm...)
okrem toho forkovat projekty nie je pekna vec (i ked obcas uzitocna)

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com