X-ka spadla

Karel Husa Karel.Husa na mk.cvut.cz
Pondělí Listopad 25 16:39:05 CET 2002

Zbynek Houska wrote:

> Zdravim,
>
>   spadla mi x-ka, bohuzel v naivni predstave, ze to pujde rozchodit jsem si
> neudelal kopii logu. Zda se mi, ze to nemuze najit defaultni font. Zkousel
> jsem to prekonfigurovat setupem, coz slo a prepnul jsem to do runlevelu 5.
> Takze ted nemam ani tu konzoli. Pri shut downu se nepodari ukoncit "xfs" - x
> fontserver, dal to psalo, ze to neni fatalni chyba.

  Videl bych to na problem fontserveru a sice, ze neni spusten. Muze se
to stat,
kdyz je plny disk a on nemuze vytvorit /tmp/.font* a do nej zapisovat.
Reseni: udelat misto.
Nepomuze-li zkuste pustit xfs v privilegovanem modu(obvykle se pousti
xfs -noppriv), nepomuzeli-to,
zjistete, co zahlasi, kdyz jej spustite primo z konzole: xfs .

Karel