ICQ

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pondělí Listopad 25 21:14:05 CET 2002

OK:)

  je jasné, že "dlouho se připojuje" je můj subjektivní pohled vůči CenterICQ
co používám pře ssh a LICQ co mám doma... Ale prostě ten sim mi nějak nesedl,
už problémy se zobrazováním, "vlažnou" odezvou v podstate na cokoli...

Zkusím někdy tak za 1-2 měsíce, teď ještě zůstanu u LICQ...

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne po 25. listopad 2002 11:13 Pavel švarc napsal(a) ]---+'

--

if (!takhle_tomu_u_nas_nadavame||!(*takhle_tomu_u_nas_nadavame))return NULL;
pole_vole=mem_alloc(sizeof(long));

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]--------------------------
-> no!future consulting :       http://www.nofuture.cz
-> cetoraz homepage :          http://www.cetoraz.info