Zkusenosti se SW raid5

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Listopad 26 08:24:52 CET 2002

| Odesílatel: Petr Balas <petr-news na balas.cz>
|
| Kupodivu toto umi i nektere IDE disky (IBM DeskStary a pry i nejake WD).
| Podpora se zapina (u 2.5.49) prez CONFIG_BLK_DEV_IDE_TCQ. Serial ATA
disky
| by toto mely podporovat vsechny.

Vim o tom, zapnul jsem to, ale ze by to nejak prispelo k mesnimu seeku se
rict zrovna neda. Kdyz si mirroruji weby, tak se disk muze zblaznit a je to
disk, kdo je uzkym hrdlem. Mirror se podiva na stranku na disku, na soubor
s content-type, na soubor s datumy, najde ve strance linky a udela feed 8
najednou kde overi datum zmeny (pokud se zmenilo, stahne).

JL.