Seznam bezicich procesu - programovani

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Listopad 26 09:41:36 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 08:39:48AM +0100, Jirka Kosina wrote:

> Zadna. Budete to muset udelat stejne, jako to dela napriklad ps - tedy
> projit si strom v /proc

 Grrr.. takto se programovalo v DOSu pred dvaceti lety....

 Kouknete se na knihovnu libproc (v debian/sid je libproc-dev 3.1.0-1).
 Dale pak existuje knihovna libgtop1 (v debian/sid je 1.0.13), ktera
 je delana portabilne pro vice ruznych unixu, ale poskytuje mene
 detailni informace nez libproc, ktera je ciste linuxova. Urcite bude
 prijemnejsi pouzivat API knihoven nez se oddavat spolu s lk hackery
 bujaremu veseli v /proc.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>