Dosemu, FoxPro, samba

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Listopad 26 10:09:02 CET 2002

| Odesílatel: Tomas Valousek <xvalous na pluto.pslib.cz>

Nerekl bych, ze to dela jen ten linux. Ony totiz s foxkou ma MS sit
problemy sama, nezavisle na tom kdo je server a kdo klient (muzou byt i
vsechny servery W32 a dela to stejne). Ale asi hodne taky zavisi na tom, co
presne s tou foxkou delate.

Na Netware foxka se zamky problemy nikdy nemela (aspon se mi to nedoneslo).

Pouzijte patche do registru od samby. SMBmountu se volby ze smb.conf
skutecne netykaji.

| Problem je skutecne se zamykanim souboru - doporucuji experimentalne
| zjistit, jake zamky kde funguji. Kdyz jsem to zjistoval ja, byla v tomhle

| ohledu dokumentace dosemu slusne receno dosti zchatrala (je to uz vice
jak
| rok co jsem na to koukal, pokud se situace zmenila, omlouvam se...)

Mate nekde jejich prehled? Zajimalo by to i mne. Nejsem programator, ale
prehled neuskodi.

JL.