Kompilovane jadro v RedHat8.0

Úterý Listopad 26 10:02:27 CET 2002

Tomas Griger píše:
> Ahoj.Mam nainstalovany RedHat8.0 a chcel som si prelozit jadro 2.4.19
> Vsetko prebehlo bez problemov,ale pocitac s tymto jadrom
> nenabootoval.Ostalo to vysiet na hlaske ze nemoze najst root=LABEL=/
> Povodne jadro s tymto parametrom bez problemov nabootuje.To iste mi robi
> aj stroj kde je SCSI disk.Nadetekuje "skazinu" a ostane vysiet na tejto
> hlaske.Jadro som prekladal uz xy krat na starsich verziach RedHat a na
> Mandrake a vzdy to bolo bez problemov.Vie ma niekto nakopnut co je tu
> nove a co mi unika? Dakujem. Tomas
	Podporu pro disky a systémy souborů máte v jádře nebo v modulech?
Používáte úvodní ramdisk? Měnil jste jmenovku kořenového svazku? Jakého typu
souborů je? Máte v jádře všechno, co tam má být? Překládáte jádro čisté nebo
z rpm balíčku? Máte splněné podmínky z Documentation/Changes? Překládáte pro
svoji architekturu? Jak vypadají řádky v lilo/grub.conf pro jádro, které
naběhne, a jádro, které nenaběhne?
A ještě něco: máte nějaký důvod nepoužít to jádro, co je v rpm balíčku?