Return-Path v Muttu

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Listopad 26 09:48:35 CET 2002

Erik Jahn <erikj na pvk.cz> wrote:
-> Dobry den, nevite, jak bych mohl ovlivnit pole Return-Path v Muttu, aby tam
-> nedoplnoval user na stroj.domena.cz, ale smysluplnou adresu ? Zkousel jsem
-> hidden_host - no jasne, potom jsem si pozorneji precetl, ze to nema
-> vliv). No a my_hdr Return-Path se sice objevi ve zprave, ale zrejme se
-> prepisuje. Mozna na to budu muset od lesa ...ale nevim jak :((

obavam sa ze Return-Path nedoplna mutt ale mailer a zrejme len na cielovom
stroji. A plni ju z envelope from adresy. Takze musite ist cez konfiguraciu
mailera.
 LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors