Presny klon CD

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Listopad 26 11:18:21 CET 2002

On Mon, 2002-11-25 at 20:50, OldFrog wrote:

> Mozna to md5sum nesouhlasi jen kvuli tem nulam na konci
> (uz to tu kdysi slo - ruzna CD maji ruzny pocet nul na konci,
> i kdyz maji jinak stejny a korektni obsah). Treba bych zkusil
> zkontrolovat cdrom a obraz jen z dejme tomu 95%. To uz by
> duvod k jiste duvere poskytovalo. Melo by to jit podobne jako:
>
> dd if=/dev/cdrom of=- bs=1k count=blabla | md5sum
> dd if=cdrom.img   of=- bs=1k count=blabla | md5sum
>
> Jasne ze to je trochu magie, ale proste mne to napadlo...
>
> OldFrog.

Skuste
cd path_to_mnt_cd
find ./ -type f -exec md5sum {} ;\ > /tmp/cd.sum
cd path_to_mnt_img
md5sum -c /tmp/cd.sum
Pokial bude kvikat na nejaky subor ze je naprd tak je to jasne zla kopia
Chapem ze toto neriesi vas problem bootovatelnosti, ale podla toho co
ste pisal vam posledna kopia uz bootovala korektne. Toto by som
povazoval len za double-check.

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com