Kodovani cestiny v konferenci

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Úterý Listopad 26 12:19:56 CET 2002

Nerad bych rozdmýchával nějakou flame war (nakonec, není to tak dávno, co
tu na podobné téma byla), ale poměrně často sem (zejména někteří) kolegové
posílají zprávy v utf-8. Já samozřejmě nemám nic proti tomuhle formátu,
ale pořád mám dojem, že Meta-FAQ konference linux na linux.cz hovoří naprosto
jasně:

* Do konference linux na linux.cz lze zasílat příspěvky v
    sedmibitovém ASCII kódování bez diakritiky, případně zprávy s
    diakritikou v kódování ISO 8859-2 (MIME typ text/plain;
    charset=ISO-8859-2). Takováto zpráva ovšem musí mít korektní
    MIME hlavičky včetně typu dokumentu a přenosového kódování.
    Není-li váš poštovní program schopen zpracovávat zprávy s
    diakritikou, můžete se přihlásit do sub-listu linux-ascii, kam
    jsou zprávy z hlavního listu zrcadleny s odstraněnou
    diakritikou.

Tedy chápu to tak, že UTF přímo odporuje tomuto dokumentu, a tak bych
chtěl tímto požádat ty, jichž se tato výtka týká, aby buď změnili
kódování, anebo se aspoň snažili vyhýbat vícebajtovým znakům.

Anebo jsem něco přehlédl?

Zdraví

--mch

Michal Chocholáč