Dosemu, FoxPro, samba

Robert Sulc Ctech s.r.o. linux na ctech.cz
Úterý Listopad 26 13:03:32 CET 2002

Ing. Ladislav Jancik wrote:
> Mohl by jste mi prosim zaslat nejake podrobne udaje a odkazy o emulaci
> NW na linuxu a nasledne provozovani foxkove aplikace ?

Dobry den

Ja vam mohu pouze napsat vlastni zkusenosti s provozem nekolika NetWare
emulaci na Linuxu.
Program se jmenuje mars-nwe-0.99pl17-7. Existuji i novejsi verze, ale
tahle se jevi jako posledni stabilni. Moje informace je ze autor uz ve
vyvoji nepokracuje.
Jde o klasicky demon s jednim konfikuracnim souborem, ale odkazy a
navody uz vam poslal nekdo jiny.
Ma skusenost z praxe s marsem a ruznymi verzemi RH 7.x je vicemene
kladna. Jen pozor na ty nove verze (i ty co ma RH standartne v sobe)
a navic i up2date vam ho upgraduje pokud ho spravne nenakonfigurujete a
hned je problem.
Mam ho nasazen ve 3 firmach jako fileserver na stanicich W98 + W2000
nejnovejsi klienty od novellu. Duvod pouziti je aplikace psana v PC
Fandu (stereo8) Ktera nefungovala ve starych verzich samby(zamykani
souboru).
Dneska to mam jinde rozjeto na sambe uplne v pohode

S foxpro jsem naopak narazil (program Byznys) mi na marsu bez varovani
padal a na sambe beha zcela bez problemu. A tak mam na jedny masine
samba server i novell. ( lenost konfigurovat klienty)

Jedna vec je jista mars je oproti sambe 1/3 rychlosti pri cteni i zapisu
na sitovy disk

V pripade zajmu vam mohu poslat konfiguracni i rpm soubory.