Jak vnutit nameserver pro domenu?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Listopad 26 12:53:34 CET 2002

Peter Mann wrote:

> pohladajte cez google dns splitting

To je IMHO neco jineho. Vetsina odkazu na dns splitting resi, jak udelat
  dva ruzne nameservery pro interni a externi sit. Ale to ja
nepotrebuju, protoze ty namesrvery uz jsou nakonfigurovane.

Muj problem je, jak rict linuxu: pro dotazy na domenu firma.cz pouzivej
server ns.firma.cz s adresou 10.0.0.1, pro dotazy na domenu firma2.cz
pouzivej server ns.firma2.cz s adresou 192.168.0.1. Pro vsechny ostatni
pouzivej ns.mujisp.cz.

Nastavit si jako server jeden z tech dvou ns.firma*.cz nemuzu, protoze
jednak nejsem vzdycky pripojen a druhak ns.firma.cz nema potuchu o
interni domene firma2.cz a naopak.

Stahovat si obe domeny do sveho bindu to taky nemuzu, protoze ty
nameservery nemaji povolene AXFR.

Reseni tohoto problemu jsem pri hledani dns splitting nenasel :-(
(i kdyz mozna jsem spatne hledal, v tom pripade bych prosil o presnejsi
URL).

Diky
Michal Ludvig