Aktivace scanneru - Primax Colado Direc 4800 - prosim o radu

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Úterý Listopad 26 13:01:30 CET 2002

Když už jsme u těch scannerů, rád bych si také ohřál svou polívčičku.
Mám paralelní scanner Mustek 12000 P. Pro kancelářské použití používám
počítač s Mandrakem 9.0 a ten ho nepodporuje. Support od Musteku žádný
ovladač pro linux na webu nenabízí, a když jsem tam těm němcum psal, ani mi
neodpověděli. Pokud s tím lze něco dělat, pomozte. Dělám často grafiku a
nechce se mi pořád přepínat mezi MS a Linuxem. (Nebýt toho scanneru a
připojení do banky, nemusel bych WIN použít vůbec.... snad jen na zkoušení
Samby).

B.Klapuch