Zkusenosti se SW raid5

jiri.holec na ct.cz jiri.holec na ct.cz
Úterý Listopad 26 13:31:42 CET 2002

>Za ctyri roky se mi to stalo jednou a jednou jsem zvysoval
>kapacitu z 13 GB na 80 GB. Na te reklamaci a obnove pole jsem stravil
kdyz
>hodne prezenu 15 hodin. 15x500=7500Kc (-moje hodinova sazba je mensi nez
>500). Za to bych si nekoupil ani jeden SCSI disk. Scitani a nasobeni je
>jednoducha vec... Ten upgrade (FastTrack100TX8 nebo jaxe ten radic
>jmenuje+2x80GB WD s 8 MB cache) stal cca 14 kKc, SCSI reseni by prislo
>minimalne na 25kKc, ty disky by meli 2 MB cache, 7200 otacek, SW RAID (HW
>SCSI by prislo x krat vic).
> [...]

Ahoj,

na uvod sam velkej fanda SCSI ale, ...
Ani high-end reseni nestojej a padaj jenom na IDE např EMC' Centera (
takové docela pekne uloziste ostatne jako vsechny od EMC' ) jede na IDE. A
protoze EMC' ve svete neco znamena mam pocit ze ani to IDE uz na tom neni
tak spatne. I kdyz Centera je low-cost storage :-)
vice http://www.emc.com/news/analyst/announces_centera_0502.pdf

JirkaH

          Jiri Holec
       Cesky Telecom a.s.