"zapomenuta cestina" pri instalaci v rh8

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Úterý Listopad 26 15:11:44 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 12:53:48PM +0100, jk wrote:
> ted nevim, jestli si rozumime, instaloval jsem rh8 a defaultne je
> nastavena anglina. potrebuju aby ty same balicky umely cesky. nejedna se
> o upgrade. to je vse. nebo jsem to spatne pochopil. a ty locales  kazde
> aplikace se instaluji v zavislosti na nastavenych locales v /etc/*/i18n?
Kazdy balicek si *s sebou* nese svoje preklady (s vyjimkou KDE). Tj.
v /usr/share/cs_CZ/LC_MESSAGES jsou umisteny soubory s preklady. Pokud chcete,
aby dany balicek mluvil cesky, musi tento soubor existovat, coz nejlepe
zajistite prave reinstalaci toho balicku.

Vyber instalovanych locales by mel zaviset na /etc/sysconfig/i18n, resp.
hodnote promenne SUPPORTED v environmentu. Matne si vzpominam, ze v RHL 8.0
se po instalaci vzdy instaluji vsechny jazyky bez ohledu na SUPPORTED (bylo
to hlaseno jako chyba), ale nemam to odzkousene.
	Mirek