Kodovani cestiny v konferenci

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Listopad 26 14:58:54 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Jiří Václavovič wrote:

> mozna by bylo lepsi zmenit meta-faq, protoze utf-8 je stale rozsirenejsi
> a snad se brzo stane standardem nejen pro cestinu.

	Ja bych naopak podporil pana Chocholace. Ctu postu na sunu (SunOS
5.7) v pine (4.33) a zatim jsem neprisel na tom, jak mu vysvetlit, ze chci
UTF-8, kdezto zpravy v kodovani ISO-8859-2 ctu v pohode. Nejsem si jisty,
ze uz jsou na unicode vsichni pripraveni.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html