evolution newmail zvuk + gconftool-1

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Listopad 26 19:31:43 CET 2002

nazdar - v podstate prkotina ale potesi ked uz to tak roztrubovali -
chodi niekomu vas audio oznam o novom maili s evolution 1.2?
mne nie :(
mam evo 1.2 z rawhide s rh8
nastavil som to na pipnutie ale nista pista
tiez ma vyvadza z miery ze ak si nastavite krvopotne vlastnosti gnome
aplikacii tak ako chcete tak zistite ze to take lahke nebude lebo to
zmenilo len gconf2 (aspon tak som si to vylozil ze v niektorych
aplikaciach je default browser galeon - co som chcel - a v niektorych
mozilla
<flame>
citim sa ako s windozami, rychlo mi niekto pripomente co bola ta vyhoda
registrov pod linuxom lebo som to UPLNE ZABUDOL
(pojednava o tom niekde ktosi ako preco zvolili takuto arch resp. je k
tomu nejaky vazny dovod (napr. gui bez registrov je ako auto bez kolies)
apod.?
</flame>
dik za odpovede
--
Peter Ronai <linux na my-scotland.sk>

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com