Dosemu, FoxPro, samba

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Úterý Listopad 26 21:02:10 CET 2002

On Út, 2002-11-26 at 19:51, Milan Kerslager wrote:

> Mars nebrat. Rozhodnete se mezi Sambou a NFS. Disky si pripojte uz v
> Linuxu a ne az v emulatoru.
>
> Zamykani si overte, pokud je to Foxka, nemely by byt problemy.

To se rekne "Mars nebrat"! Kdyz ono to v nem vetsinou jede bez problemu
zatimco zamykani souboru na sambe se mi z dosemu nepodarilo uspokojive
vyrestit. Zkusel jsem pripojovat v dosemu, pres nsf, pres smbfs,
dos-6.22, drodos, freedos.... viz me dotazy tak pred 3 mesici. Venoval
jsem to mu hodne casu.

--

Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz