Zkusenosti se SW raid5

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Úterý Listopad 26 23:43:38 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 06:20:04PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobry to pocin!
>
> IBM s disky ale skoncilo, prodali je do Hitachi. Zkuste se dotazet vsech -
> Seagate, Maxtor, WD,... a vydavejte se za redaktora co ma napsat clanek
> prave o rozdilech ve spolehlivosti a trvanlivosti dat. Muzete ho pak i
> napsat, jeste vam za to bude zaplaceno.

Nuze takova moznost opravdu pripada v uvahu. Stacilo by venovat usili
malilinko vetsi nez na napsani e-mailu do konference a clanek je na
svete. Mam kamarada v softwarovych novinach a uz mi parkrat nabizel, at
neco napisu o Linuxu. Myslim, ze honorar za A4 s deseti obrazky ;)
je 1000Kc.

S pozdravem Dalibor