ZBLAZNIL jsem se [Was: grub a disketa]

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Středa Listopad 27 01:00:06 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Peter Surda wrote:
> Iste, vytvor na diskete napr. vfat, vytvor adresar grub a skopiruj don
> bootovacie subory (u mna su v adresari /usr/share/grub/i386-redhat), potom
> nastartuj grub priamo z linuxu interaktivne a daj
> root (fd0)
> setup (fd0)
>
> Hotovo.

Urrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

TOTO je presne to, co jsem VZDYCKY potreboval pri sachovani s diskama.
Miluji GRUB, aaaaaaaaaaaaa. Miluji GRUB.

Diiiky.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488