Zkusenosti se SW raid5

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Listopad 27 09:09:25 CET 2002

> 	To vypadalo dobre, jen takova mala poznamka, on OS
> Linux je pomerne
> stabilni OS => restartovat cely system je treba veru jen pri
> OOPsu nebo
> vymene HW, daleko zajimavejsi je dostupnost sluzeb, obavam
> se, ze sluzby
> nemely uptime 3/4 roku...:-) - ale i tak uctihodny vykon.
>
> PS: Vychazim z toho, ze jste nepochybne Linux zaplatoval... a
> jak byste
> upgradnul glibc bez restartu vsech sluzeb aby to skutecne melo smysl?

Bezel tam RH 7.2, kazdou noc se spoustel up2date a ja jenom koukal do logu,
jestli nebyl problem. Sambu a postfix jsem updatoval z balicku, ktere delala
samba, nebo v pripade postfixu Simon J. Mud (nebo tak nejak se jmenuje) To,
ze ten linux jel tak dlouho, patrne nebyla moje zasluha, ale zasluha toho
linuxu. Nepovazuju se ani za prumerneho admina, spise podprumerneho, takze
informace o tom, ze bych snad mel restartnout server, aby upgrade glibc mel
smysl mi zustala utajena. Nevedomost je nekdy sladka. :-)

TNX