Zkusenosti se SW raid5

Středa Listopad 27 09:34:59 CET 2002

Jaroslav Lukesh wrote:
> Chtelo by to asi opit nejakeho obchodnika VELIKANSKE distributorske firmy a
> zjistit, ktere disky maji kolik % reklamaci a ktere by jejich technicke
> oddeleni doporucilo jako solidni.

	No jednu informaci jsem ziskal (prosim bez flame, pripadne podporte
solidnima vysledkama, ne ze jich mate 50ks a jen 2 jste reklamovali!!!)
od jednoho z nejvetsich ceskych dovozcu (ne prekupniku!) -
bezkonkurencni co se tyce poruchovosti byl zrejme Western Digital. Ted
co ma ovsem disky s 3 letou zarukou a 8MB cache (mluvim o IDE), tak to
zatim vypada, ze s tim zacal neco delat, vzdyt se mu na vratkach vratilo
tolik, ze to nemohlo pokryt ani vyrobni naklady...