Zkusenosti se SW raid5

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Listopad 27 10:53:32 CET 2002

> myslim, ze
> Upgrade jadra uz
>
> 	Ale samozrejme, pointa byla v tom, ze uptime coby
> vysledek prikazu
> 'uptime' naprosto nic nerika o dostupnosti sluzeb a tedy i o realnem
> behu... (beh = napr. beh Oracle bez udrzby apod.) cily to
> cisilko hezke,
> ale naprosto o nicem...

Problemy ze zacatku byly u vseho na co jsem sahl, nez jsem do toho trosku
pronikl, pac jsem odkojen MS produkty. :-)Pak uz to bylo celkem bez
problemu. Ale zase si nejsem jisty, jestli to, ze jsem lamer a trvalo mi
dlouho, nez jsem se naucil nainstalovat Oracle na RH 7.2, souvisi s tim,
jestli je mozno pouzivat IDE disky misto SCSI. :-)

TNX