ZBLAZNIL jsem se [Was: grub a disketa]

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Listopad 27 11:51:14 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	Nechci vyvolavat flame, pouze bych rad zhodnotil Vase vyzdvihovane
> vlastnosti...

Napodobne, ale neda mi to nereagovat ;-)

> 	To je sice hezke, ale pokud primo neprekladate vanilla jadra, pak mne
> dela problem si pamatovat, zda-li je to linux-2.4.18-XYZ nebo
> linux-2.4.18-ZYX... tudiz vyhoda funkce je sporna...

Neni sporna, grub umi i vypsat obsah adresare a umi doplnovat jmena
souboru, takze zas tak presne si to pamatovat nemusis...

> 	To Vam neberu, Grub ma hezky graficky okenko..'-), ja jsem vsak zatim

To ma lilo taky, resp. normalni grub ani lilo to nemaji, ale existuji
patche ktere to tam pridaji. Lilo a grub v debianu grafiku nemaji, lilo
a grub v suse grafiku maji a vypadaji uplne stejne...

> nenarazil na situaci, kdy bych si nevystacil s LILO ci loadlin... (a ze
> jsem LILO nemohl prijit na chut hodne dlouho s jeho 'reinstalaci' po
> upgradu kernelu (zejmena pote, co jsem na to parkrat zapomnel a zadna
> bootovacka ci instalacka po ruce...))

To je prave to co mi na lilu vadilo, na grubu mi zase chybi ekvivalent
`lilo -R`, nevite nekdo o tom jak to s grubem udelat?

	Michal Cihar