Historie v konzoli

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Středa Listopad 27 13:10:28 CET 2002

Novikmec Jozef wrote:
> Nastav si v bashi premennu HISTFILESIZE=1000 napr. znamena to ze v historii
> bude 1000 riadkov.

Stale si nerozumime. NEPOTREBUJI hybat s historii prikazu. Co me
zajima, je moznost skrolovat tech par obrazovek tam a zpet ve
vypisu programu. Presneji receno, zajima mne moznost zmenit pocet
tech obrazovek, ktere si to bude pamatovat.
Radsi uvedu priklad. Vypisu si soubory, ktere obsahuje treba
balicek gcc

#dpkg -L gcc

Vypis se mi samozrejme nevejde na stranku. Tedy si vesele budu
skrolovat kombinacemi klaves Shift+PgUp, Shift+PgDown tim
vypisem. V tomto pripade si pamatuje radku dost, ale je hodne
vypisu, u kterych se na az na zacatek vypisu nedostanu (treba
dmesg) a to me dost toci.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz