Kodovani cestiny v konferenci

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 27 13:12:04 CET 2002

On 27/11/2002, Martin Malina wrote:

> Jenomze kdyz si nastavim locale na UTF-8, tak mi zase nebude fungovat
> iso8859-2, takze to asi ten problem moc neresi.

Mutt ale sam umi bez problemu prekodovavat, paklize sedi hlavicky.
Pouzivam ho na RH 6.2 pres SSH v xtermu z RH 7.2, vsude normalni
ISO-8859-2 locales a emaily v UTF-8 (i jinych kodovanich) vidim zcela
bez problemu. Podstatna je myslim jenom direktiva

set charset="iso-8859-2"

v /etc/Muttrc, respektive ~/.muttrc

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka