Re: DivX prehravac

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Listopad 27 14:17:54 CET 2002

Dobrý den,

jednu odpověď jste už dostal a je asi tou co jste hledal.

Ještě bych Vám poradil alternativu. Na LinuxZone.cz byl
článek o projektu, co na CD umístí image a loader multimediálního
systému tak, že to nabootuje a spustí MPlayer. Po troše
hrátek by to bylo asi taky vhodný řešení, protože se dá
očekávat, že ten systém je minimalistickej; když ne použít,
možná se v něm inspirovat.

MoviX
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=28&idc=397

Oak