Seek error na CD-ROM mechanice pod RH 8.0

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Listopad 27 13:33:21 CET 2002

>    > V dmesg neni nic varovneho. Pouze tam stoji, ze nasel CD/DVD
>    > mechaniku. Problemy nastanou, jakmile se pokusime o mount nebo
>    > hdparm. Skoro mam pocit, jako by se kernel pokousel o nejaky rezim
>    > prenosu, ktery ta mechanika neumi a proto nastane Seek error. Jenze,
>    > jak te mechanice nastavit treba hdparm -c0d0, kdyz i tento prikaz
>    > zkolabuje na Seek error, to vazne nevim :-(
>
> a co DMA na CD? Jiná CD ROM to dělá taky? Jinak v Release Notes pro 8.0 je
> něco o CD mechanikách - četl jste to?

Release notes jsem zatim necetl, ale stahl jsem si novy rpm balicek s
kernelem pro athlona a hlavne novou hwdatabazi (taktez rpm balicek). Neco
mi rika, ze jsem s touto chybkou nebyl sam :-)
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz