ttf fonty ve StarOffice

Ren0 Hlaváček r-hlavacek na email.cz
Středa Listopad 27 14:48:44 CET 2002

Dobry den,
rad bych se na neco zeptal. Mam MDK9, a do nej jsem si nainstaloval Star
Office 5.2. Predtim jsem zprovoznil v KDE ttf pisma od Microsoft, a to tak, ze jsem je nakopiroval do adresare /usr/X11R6/..... a v souboru /etc/X11...fs/config jsem k nim ukazal cestu. Vsechno funguje uplne normalne, pisma se mne zobrazuji docela hezky a to ve vsech aplikacich.
Pote jsem si nainstaloval Soffice, ty si behem instalace vsechna ttf pisma nacetli a normalne je zobrazuji a musim rict, ze velice hezky.
Probelm vsak je v tom, ze ttf pisma nevidi a ve sve nabidce neukazuje Writer. Vsechny aplikace, cely SO zobrazuje vsechna pisma i ta truetypova ale Writer ne.
Doufam, ze mne nekdo poradi a ze je to jen malickost, nekde neco nakopirovat, ukazat Writeru cestu k tem fontum, proste nejake takove reseni musi byt.. Nebo Writer zpracovava pisma jinak nez treba tabulkovy Spreead, ci
html editor?
Zkousel jsem taky nastavit pismo v printer setup, ale nepovedlo se, tedy cesta k ttf fontum tam nebyla ukazana, tak jsem ji pridal vedle cesty k fontum type1, ale v SO se nic nestalo, na pridavani a odebirani fontu SO nijak nereagoval.
Za vase rady moc dekuji.
S pozdravem
Rene Hlavacek

http://www.prozdravi.cz - Největší nabídka přírodních léčiv a výživových doplňků na Českém internetu - 8000 položek zboží, možnost konzultace s lékařem, záruka nejnižších cen.