OT: Re: ZBLAZNIL jsem se [Was: grub a disketa]

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Listopad 27 14:53:10 CET 2002

Uz mi tahle diskuze pripada dost OT, ale presto do ni zasahnu ;-)

Pripada mi ze PaJaSoft se snaci dokazat ze grub nema na rescue
disketu/cdcko a Peter Ronai dokazat ze lilo nema na grub ;-).

Vetsinu funkcionality lila v grubu dosahnete (do grubu se taky da zadat
blocklist kde je kernel), takze pokud nekomu chybi volani lila po kazde
kompilaci jadra, tak to se da grubem zaridit. Jediny co mi v grubu chybi
je `lilo -R`, tedy nastaveni co se ma nabootovat pri pristim (a jen pri
pristim) bootovani. Na grub se nejde divat jako na nahradu rescue disku,
ale jako nahradu za lilo, a pak myslim celkem jasne vyhrava ;-).

Peter Ronai wrote:

> ja ze sa opakujem???!!!! ***RTFM*** (read the .. manual)
> offset kde sa nachadza bootsektor (`file <vas_kernel>` vam povie ze je
> to boot sektor) a boot loader preboha povie pocitacu kde ma ten operacny
> system hladat - bud sa napevno konfiguruje offsetom = kernel je na tejto
> adrese napr. lilo alebo je bootloader inteligentnejsi a vie si image
> kernelu najst samostatne a tym padom si mozete vybrat ktory konkretny
> kernel chcete aj ked nie je napevno v konfiguracii
>
> boot sektor je vsade rovnako ale uz dost dlho kernel nedavate do
> bootsektoru

Kdyz uz tady resite takovyhle veci a ohanite se RTFM ... neni to spis
blocklist podle ceho se natahuje kernel???

	Michal Cihar