Pomale ide

Marek Siwek marek.siwek na ei.cz
Středa Listopad 27 19:22:52 CET 2002

Ahoj
upgradoval jsem pocitac a objevil se mi problem:
hdparm -d1 neni podporovano z duvodu nekompatibilni/neznameho cipsetu.
hdparm -t mam 4.5MB/sec a to mam P4!
Na starickem Ppro mam 12.28MB, kdyz jsem to videl, malem me porazilo.
Deska MSI 845PE Max, Intel ICH4  chipset, ULTRA ATA 66/100.
V lilo mam radek append="ide0=dma ide1=dma" a nepomohlo to.
Vim ze musim nahrat nebo vnutit kernelu pri startu nejaky modul, ale nevim
ktery. Nakopnete me spravnym smerem?

Mam tam taky integrovanou zvukovku nejak AC'97, moduly ktere se jmenuji
taky tak nejak ale nedokazu se s tim domluvit. Pomuze mi nekdo?
Diky
Z d e s e n y Marek
--
Marek Siwek