Linux cluster

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Listopad 27 20:31:30 CET 2002

On Wed, 27 Nov 2002 09:16:15 +0000 (UTC), Pavel Janík wrote:

: No vidíte. Ostatní by to řešili stejně, jenom by to udělali automaticky,
: aby si uživatelé nemuseli nic měnit.

:-)

: Cluster!

Hm, moze takyto cluster riesit aj duplikovanie dat? Tu ide
v podstate o redundantnu databazu (a nic na tom nemeni,
ze databazou su nejake mailboxy) a pokial by to malo byt
nepriestrelne, mal by SMTP server po prijme posty pockat
na zapis na oba stroje a az potom odpovedat OK. Inak
sice v globale system chodit bude, ale zrovna ten
najdolezitejsi boss sa k svojej poste dostane neskoro,
lebo visi na tom stroji s vyhorenym zdrojom...

Pre povodneho autora by to zrejme bol kanon na vrabce,
ale uz z principu by ma zaujimalo, ci existuje softwareove
riesenie s akceptovatelnou vykonnostou. Taketo veci sa skor
zvyknu riesit dualportovymi RAID-mi, ale to uz je mimo
moznosti bezneho ISP.

Zdravi
--
                                   Stano