Emulátor

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Listopad 27 21:22:35 CET 2002

Dne po 18. listopad 2002 18:33 jste napsal(a):
> Nevíte někdo o emulátoru Lunuxu pro Windows. Chtěl bych se připojit na Ext3
> oddíl a pracovat v Linuxovym příkazovym řádku. Nemusel by běhat Xserver,
> jen se chci dostat na ten oddíl a pracovat s programy na něm.
>
> Jakub Kocourek

A co takhle přímo linux který se spustí pouze z CD a na disku s win si udělá
pouze pár souborů?

SUSE Linux 8.0 Live Eval

Pouze nevím zda tam je přímo podpora ext3 tak dalece jsem to neskoumal (vše
mám na ext2)
Cena 129 Kč

Doporučená konfigurace v návodu:
Pentium II 350MHz CD-ROM 36-40 128MB RAM + volné místo na disku asi 100MB.

|    e-mail soban na centrum.cz             |