Pomale ide

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Listopad 27 22:26:17 CET 2002

Marek Siwek wrote:

> Ahoj
> upgradoval jsem pocitac a objevil se mi problem:
> hdparm -d1 neni podporovano z duvodu nekompatibilni/neznameho cipsetu.
> hdparm -t mam 4.5MB/sec a to mam P4!

Je nejaka zrada v inicializaci IDE radice. 2.4.19 taky blbne, v ac rade
pry jsou patche, doufam, ze 2.4.20 uz bude O.K. Kernel 2.5.49 funguje
ale ma jine mouchy (no predevsim jsem na nem nerozbehl VMware, pokud by
nekdo tusil co s tim, tak budu rad ;-))

> Mam tam taky integrovanou zvukovku nejak AC'97, moduly ktere se jmenuji
> taky tak nejak ale nedokazu se s tim domluvit. Pomuze mi nekdo?

posledni alsa si s ni tyka. OSS drivery primo z Linuxu jsem nerozbehl.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)