spousteni programu jako jiny uzvatel

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Listopad 28 07:52:31 CET 2002

On Wed, 27 Nov 2002, Lukas Vana wrote:

> dobry vecer,
>
> mam takovy dotaz. kdyz se prihlasim pomoci prikazu su <user> jako jiny uzivatel a chci si spustit nejaky program vypise se mi hlaseni:
>
> Xlib: connection to ":0.0" refused by server
> Xlib: No protocol specified
>

> Gtk-WARNING **: cannot open display: :0
>
> muze mi nekdo poradit jak to udelat?
> diky

	Snazite se spustit aplikaci v grafickem prostredi a nemate
pristupova prava na display. Ta se daji nastavit napr. pomoci xhost (viz
man xhost)
	xhost +jmeno_meho_pocitace,
ktery ale musi spustit uzivatel, ktery si spustil xwindows.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html