Funguje někomu scanner HP ScanJet 5200C s jádrem 2.2.19 ?

Pavel Just just na ais.cz
Čtvrtek Listopad 28 09:29:26 CET 2002

Připojen je přes USB. USB řadič se hlásí:
Bus  0, device   7, function  2:
     USB Controller: VIA Technologies VT 82C586 Apollo USB (rev 22).
      Medium devsel.  IRQ 5.  Master Capable.  Latency=32.
      I/O at 0xb400 [0xb401].

Zkoušel jsem modul usb-uhci i uhci, pak modul scanner z adresáře usb.
Zařízení v /dev jsem vytvořil, ale nejem si jist, zda správně.
Moduly se NEnatahují automaticky.
V logu se mi objeví:
usb.c: USB disconnect on device 2
usb.c: USB new device connect, assigned device number 2
usb.c: USB device 2 (vend/prod 0x3f0/0x401) is not claimed by any active driver.
usb.c: registered new driver usbscanner
scanner.c: USB Scanner support registered.

Distribuce je Redhat 6.2cz.

Za radu na sprovoznění děkuje
Pavel Just

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.