Xserver

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Listopad 28 11:08:28 CET 2002

On Thu, Nov 28, 2002 at 10:50:15AM +0100, Tech wrote:
> Asi si nerozumieme(som linux mierne pokrocily).
> Na Linuxe mi bezi Xserver. Na mojich win98 mam program X-win32 s ktorym
> sa mozem pripojit na X-ka na Linuxe a robit na nich ako keby som bol fyzicky
> pri pocitaci. Kamarat mi vravel ze ich nemusim spustat normalne ale len  v
> sleeping
> mode aby som tolko nezatazil system.

Nejdrive ujasneni pojmur:
X-server bezi ve vasem pripade na win32.
X-klient bezi na linux serveru.

X-server je to co poskytuje X-klientu rozhrani pro vykreslovani.

Pokud si toto uvedomite pak zjistite ze kolega v predchozim e-mailu mel
pravdu. Tzn. musite vypnout vsechny X-servery na Vasem linuxu aby vam
bezelo xdm (gdm/kdm  nebo co pouzivate) ve sleeping modu jak to nazyvate
vy.

--
  KLoK