SNMP na terminal stanici

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 28 12:13:23 CET 2002

Dobrý den,

mám dát SNMP monitoring na linux terminály (VNC, RDP...). Jenže naprosto
vůbec nejsem v obraze co se SNMP týče. Můžete mi dát nějaký tip na good
starting point, případně s tipem na SW?

Mimochodem, vůbec naprosto si nedokážo představit, co tím SNMP chtějí u
tenkého terminálu monitorovat. Terminály by bootovaly přes intel-PXE boot
image ze síťovky, další varianta z Flash disku. Flash disk při bootu se
rozbalí do ramdisku a jede jen odtud.

Co se dá přes SNMP všechno u takového terminálu monitorovat?
* Zatížení procesoru (podle mě u terminálu nesmysl)
* velikost volného místa na disku (je to RAMdisk=úplný nesmysl)
* ztrátovost paketů síťovky?
* datový tok po síti?
* teplotní zatížení procesoru?
* Napětí zdrojů?