Xserver

Tech tech na spinea.sk
Čtvrtek Listopad 28 11:47:54 CET 2002

Neviem asi som blby nebo co, ale to nic.Mam za sebou rusny tyzden.
Pojmy:
Na linuxe bezi X-server nie na windowse.
Na win98 mam X-Win32(popis nizsie).
Ciel:
Z win98 sa pripojit na Linux s X-kami a to tak aby sa Linux co najmenej
zatazil.
Kamarat vravel ze to ide v sleeping mode, ale ja to neviem urobit. Mozno
spustit startx s nejakym prepinacom.
Co je X-Win32?
X-Win32 will allow X application programs located on other computers on the
local area network to connect to your computer, and will use your computer
to display the results using the X11 graphical protocol.
P.S: Takto mi to uz v pohode funguje ked sa z win98 pomocou programu X-win32
prihlasujem na pocitac IRIX 6.2.