Xserver

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Čtvrtek Listopad 28 14:11:12 CET 2002

> Na odkazy som sa pozrel a nie je to problem urobit cez XDM resp.XDMCP.
> Mojim hlavnym cielom bolo mat spusteny Xserver na Linuxe v
> takom rezime aby
> co najmenej zatazoval system a bol plne funkcny a aby som sa
> cez X-clienta z
> windowsu mohol nan pripojit. S VNC to ide ale velmi pomaly.

este jednou:
X-SERVER je to co NABIXI SVOJI OVBRAZOVKU. Takze ve vasem pripade programek
bezici na windowsich.

samozrejme pokud chcete pracovat na konzoli vaseho Cutnaka, musite si na nem
pustit take Xserver.

Ted napiste co mate za distribuci a nekdo rekne co zaremovat a co povolit a
za 5 minut jedete

MP