zalohovanie ziveho filesystemu na pasku

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Listopad 28 14:15:32 CET 2002

no takto - z toho co je free (a mal som moznost odskusat) je najlepsia
amanda - ma ale svoje muchy medzi ktore patri to ze sa dost lahko pri
sietovom backupe stane ze tento zgegne niekde pri konci

najlepsie skusenosti mam z legatom ale to je drahe ako svina....

rozhodne nedoporucujem arcserver ktory na linuxe chodi - zase raz podla
mojich osobnych skusenosti - uplne naprd (i ked vraj na noveli je to
jedna basen)

dz

On Thu, 2002-11-28 at 08:51, Peter Mann wrote:
> Zdravim,
>
> potreboval by sm poradit pri volbe programu pre zalohovanie "ziveho
> systemu", t.j. pocas trvania zalohy sa mozu subory menit, mazat,
> vytvarat - ide o zalohu domacich adresarov (hlavne posty vo formate
> Maildir) - momentalne je to cca 6G, 20.000 adresarov a 150.000 suborov
> a predpoklada sa dalsi narast
>
> zaloha by sa mala robit na pasku kazdy den a mala by byt jednoducha
> obnova a podobne - paskova mechanika je na inom stroji, takze zaloha by
> mala prebiehat nejak cez siet (ssh)

> [...]

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com