Router

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Listopad 28 09:23:57 CET 2002

> vali se mi doma jedna 486SX25 s 8MB RAM s integrovanou grafikou
>(deska DELL) mohlo by to stacit jako router na bazi linuxu?
> routeru by meli byt dve sitovky (v pripade BREEZENETU) nebo jedna Ja

jsem vzdy sahl po floppyfw a stacilo mi to.
Je tam iptables, bezi to z jedne diskety a na tehle sestave to pujde.
Jen bych radeji pridal RAM, bude to lepsi ...

Pomoci floppyfw jsem routoval sit cca 10 PC k 128k lince a nikdo
nepoznal, ze tam to Pentium 350MHz neni (ja pouzivam 486/100, 16M)

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz