Xserver

Tech tech na spinea.sk
Čtvrtek Listopad 28 15:13:57 CET 2002

P.Kubecek
Dakujem za odpoved. Uz je mi to viac menej jasne.
Ja pouzivam vo firme Mandrake9.0+samba server 2.2.6.
Linux menezujem cez webmin a este aj Putty.Pouzivam scsi disky s hardw.
mirroring-om
. Cez webmina odmenezujem naozaj vsetko.Ale ten scsi disk s hardw.
mirroringom pouziva program dpt co je demon tych Adatec scsi diskov.Tento
demon zabezpecuje logovanie a aj kontrolu diskov. Je to akysi storage
manager. Ma nevyhodu ze sa spusta len pod X-kami a ani log-y sa nedaju citat
s editorom VI. A na to som potreboval spustit X-ka aby som si tie disky
vedel odsledovat, lebo mam s nimi trochu problemy(scsi a scu mi nepomohlo).
Dakujem. p. Ronai. ten to konecne uviedol na pravu mieru:
zlozitejsia ale setriaca linux - Xy na linuxe nebezia - je ze sa cez ssh
zalogujete na linux a pustite aplikaciu z cmd - ta by sa mala zobrazit
na vasom windowsovom Xserveri. Pokial nie nemate x forwarding na ssh co
mozete riesit exportom premennej DISPLAY alebo zapnutim X forwardingu.
Lubos.