Zkusenosti se SW raid5

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Listopad 28 15:20:30 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>	To vypadalo dobre, jen takova mala poznamka, on OS Linux je pomerne
>stabilni OS => restartovat cely system je treba veru jen pri OOPsu nebo
>vymene HW, daleko zajimavejsi je dostupnost sluzeb, obavam se, ze sluzby
>nemely uptime 3/4 roku...:-) - ale i tak uctihodny vykon.

Dobry den,
omlouvam se ale neda mi to se tady nepochlubit :-) Ja mel na proxy
(RH7.0 kernel 2.2.19 + squid + apache + PostgeSQL)
pro cca 300 uzivatelu uptime 420 dni. Pak jsme to oslavili otevrenim
sampanskeho a za nekolik dni nato jsme meli delsi vypadek napajeni a
UPSky to tak dlouho neustaly. To je holt zivot.

Duda