Instalace Linuxu na disk s XP Prof.

Petr Hlávka petrhlavka na voolny.cz
Čtvrtek Listopad 28 15:31:55 CET 2002

On Mon, 25 Nov 2002 09:45:08 +0000 (UTC)
letty na mrakoplas.phil.muni.cz (Zdenek Pytela) wrote:

> 	Myslím, 3/4e jsem hledal dukladni, ale nic jiného ne3/4 PQ magic
> 	nebo Paragon partition manager, oba za peníze, jsem nenašel. Ani
> 	plná verze paragonu v kvitnovém Chipu si neporadí s NTFS ve
> 	windows XP. Mám pocit, 3/4e windowsový convert umí jenom jeden
> 	smir, tak3/4e poeinstalovat...

ja jsem jednou nasel BootIt -
http://www.terabyteunlimited.com/bootitng.html, je to sice primarne
nejaky bootmanager, ale povedlo se mi s nim bez problemu zmensit ntfs
partisnu. Je taky za penize, ale na webu je nejaka trial verze a pokud
zvolite, ze ho nechcete instalovat na disk, funguje normalne celkem
normalne a myslim neporusujete ani licenci

  Petr Hlavka