Prakticke pouziti HTB.init

Jakub Surý jakub na elseremo.cz
Čtvrtek Listopad 28 16:51:26 CET 2002

Dobry den,

mam takovouto strukturu site :

Internet (512kBit)
   eth0 (Orinoco)
        RH 8.0
   eth1 (Orinoco)
           AP
Klienti (Verejne IP adresy)

Chtel bych nekoho zkuseneho z Vas poprosit, zda li by mi mohl napsat jak by mely vypadat soubory pro HTB (CBQ - jestli jim to jde), abych mohl konektivitu rozdelovat nasledujicim zpusobem :
1/2 konektivity (256kBit) rozdelit mezi 5 klientu (klasicka sdilena linka) a treba 2 klienti aby mohli jit na plnou 512kBit linku. Konektivita u kazdeho klienta v obou smerech.
Procital jsem scriptem htb.init ale porad nemuzu prijit na to jak tento problem vyresit. Dekuju za kazdou zpravu. Verim ze pro radu z Vas zkusenych lidi to nebude problem pomoci s upravou tohoto scriptu a pomuzete dalsimu linux zacinajicimu spravci :o) Prochazim archivem uz 3 dny ale nikde jsem podobny pripad nenasel.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 16.11.2002