uz davno FLAME A OFFTOPIC Re: ZBLAZNIL jsem se [Was: grub a disketa]

Petr Baudis pasky na ucw.cz
Čtvrtek Listopad 28 19:00:18 CET 2002

Dear diary, on Wed, Nov 27, 2002 at 04:22:11PM CET, I got a letter,
where Zdenek Zednicek <zzz na mybox.cz> told me, that...

> Nepodařilo se mi nastavit GRUB tak, aby fungoval jako LILO. Myslím tak, že
> nepřepíná videomody (necvaká monitor)

Staci kernelu dat parametr vga=ask. V prikladu nize zamente sedmicku za ask.

> a není fullscreen/menu/šipky ale commandline/scroll. Jde to?

V adresari, kde mate nainstalovane grubovske veci (u me napr. /boot/grub) si
vytvorte soubor menu.lst, do ktereho si dejte nejakou variaci na tema:

default 0
timeout 30
color light-gray/blue black/cyan

title="Sinux-P Linux"
root (hd0,0)
kernel /vmlinuz root=/dev/hda2 vga=7 devfs=mount hdb=ide-scsi

title="Sinux-P Linux EXP"
root (hd0,0)
kernel /vmlinuz.exp root=/dev/hda2 vga=7 devfs=mount

(hint: u vga pravdepodobne _nechcete_ 7 ;] - pokud nemate /boot na zvl.
partition [oddilu], take asi budete chtit zmenit /vmlinuz na /boot/vmlinuz a
take budete chtit upravit root na neco pro vas smysluplneho etc etc)

(a zkuste zrebootovat ;)

Kind regards,

--

				Petr "Pasky" Baudis