auto vypinani

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 28 21:56:04 CET 2002

Robert Pospíchal wrote:
 > Ok, to je pravda. Ale pokud mate v Biosu nastaveno SwitchOn on Power
 > Failure, tak pokud klasicky vypnete poc (ve woknech norm. start,
vypnout...,
 > nebo shutdown -h now, poweroff) tak po odpojeni sit kabelu a
znovuzapojeni
 > se nezapne. Tato funkce je pouze pokud za jizdy se proud vypne a zapne.
 > Alespon takto to ma vetsina desek (asus na 100% pb4).

to je divny... ja mam na svy FIC AZ11EA 3 moznosti:
1. OFF - pocitac zustane vypnuty
2. ON - pocitac se po kazdem obnoveni napajeni zapne, a to i v pripade,
ze byl pred vypadkem vypnuty
3. REMEMBER PREVIOUS STATE - v pripade, ze byl pocitac pred vypadkem
zapnut, tak se zapne, jinak zustane vypnuty.

podle toho, co pisete mate obdobu moznosti 3. nicmene by v BIOSu melo
jit nastavit i zapnuti za kazdych okolnosti

zdravim

P.S. myslim, ze option v BIOSu se jmenuje boot after power failure
--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz