Historie v konzoli

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Listopad 29 01:25:31 CET 2002

Marcel Kolaja wrote/napsal:
: On Wed, Nov 27, 2002 at 11:44:01AM +0100, Petr Klíma wrote:
:
: > Zdravim,
: > jak a kde se da zvetsit pocet radku historie v konzoli?
:
: AFAIK to nejde. Konzultoval jsem to tady s kolegou, Markem 'marxem'
: Grácem, a dospěli jsme ke stejnému názoru, že jste omezen pamětí
: videokarty. Ze stejného důvodu nemůžete scrollovat, když se přepnete na
: jinou virtuální konzoli (přepíšete si tu paměť ve videokartě, kde je to
: uloženo). IMHO by šlo tu paměť vydumpovat a do té videokarty to zpátky
: cpát, ale s tím asi v jádře nebude počítáno. Ještě jsme přišli na jednu
: věc a sice, že by se ta historie dala zdvojnásobit, pokud byste se zřekl
: barviček a použil pouze černou a bílou. Ale to by asi taky chtělo úpravu
: jádra.

   Já jsem kdysi dávno slyšel o nějakém patchi do jádra, který toto
řešil. Alei takhle poránu ho nemůžu vygooglit.

   Zkuste se podívat na http://linuxconsole.sourceforge.net/

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>